In onze school worden regelmatig projecten gehouden. Soms in één klas, soms in de hele school tegelijk.

Onze kinderen van het 3de en 4de leerjaar krijgen wekelijks muziekles van de mensen van het opMaatorkest.

Ze leren veel liedjes zingen en oefenen op ritme. Ook kunnen ze kiezen tussen tuba, trombone, viool, slagwerk om te leren spelen en ze treden op het einde van het schooljaar op voor een groot publiek in de Elisabethzaal.

Meer informatie vind je op de website van het opMaatorkest.

Wint Aan de Stroom in 2023 nog eens een Wondere Pluim? Zeker is dat van onze school wel weer enkele verhalen in het boek worden gepubliceerd! Proficiat Anna uit 5b en Iman uit 3b!

In Antwerpen doen opnieuw veel basisscholen mee met de 20ste editie van De Wondere Pluim. Er wordt telkens een schrijfdag georganiseerd in februari. In juni volgt er nog een officieel slotfeest.

Meer info op de website van De Wondere Pluim.